2013年8月25日 星期日

千層肉碎麵

第一次學人做千層麵 .
材料 : 低筋粉 , 草菇茄醬 , 豬肉碎 ,
          芝士碎 , 蒜蓉 .
做法 : 用低筋粉搓麵團 , 然後碌呀碌 , 碌薄佢 .
          將一片片粉皮用滾水淥一淥 , 後用 .
          將草菇茄醬 , 蒜蓉 , 豬肉碎加埋炒至半熟 .
          粉皮上加豬肉碎 , 芝士碎 ,
          一層一層喺咁放上面 ,咁就完成嘞 .
         入焗爐焗佢一焗 , 咁就食得嘞 .
 







          

6 則留言:

  1. 自制千層麵真係唔錯喎~

    回覆刪除
  2. 同百得...E嘅粉差不多咋 ,自己做平好多添 .

    回覆刪除
  3. 新鮮闊麵好得喎! 自己整隨時有得食!
    [版主回覆09/06/2013 23:37:55]多謝 .我鍾意食千層麵 ,食幾多都得 .

    回覆刪除
  4. 自制 "千層麵" 真係得!! 新鮮~~~
    得知 Yahoo blog 要關~~ 所以要揾地方搬 blog, 其實都知有此情況發生, 因此我囡囡幫我手並教我使用, 喱個新 blog 得到一個 "親子活動" 既好機會!!

    新Blog試用 http://mamadaisyrecipes.blogspot.com/ 大家有時間請入去睇吓啦 ~ * Welcome to my new blog * ~ (applause)
    [版主回覆09/06/2013 23:34:33]千層麵 ,真喺好好食 ,自己做要食幾多都得 .
    搬blog好驚搵唔番啲blog友 ,我都喺要亞仔教我咋 .
    我跟住大家走架 .

    回覆刪除
  5. 自制千層麵好正喎,中秋快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家都咁開心怏樂.千層麵真喺好好食架,你都試吓整啦.

      刪除