2012年4月14日 星期六

行街街

早兩個星期我家老板,小姐,一行三人北上,
由皇崗出發去寶安北路行街.呢度有b&q公司,
嘩,好鬼大間好多家居用品賣,大多數女仕們
睇到都開心,可以行足大半日,最開心嗰個
梗喺我啦.我買咗個電水壺,超抵.

嗰日因為下午晏起程, 所以比較趕, 喺咁意
呢度望吓嗰度望吓咁,真喺未夠皮架嘛!!
咁又話走喎,走去邊?咪趕住去食飯囉.
呢間西湖飯店8點後鐘有啲菜肴就冇得賣,
叫咗碟煎嘅魚,佢就炸咗佢,成碟柴皮咁俾我哋,
碗白飯凍嘅,食咗一啖先知道,同伙記講凍嘅??
咁,碗飯打回頭再嚟喺熱咗,但先前食過一啖
嗰碗原整無缺咁俾番我哋.
想話加多個餸,佢哋就會問喺咪埋單?          
唉!! 趕收工都唔使咁架.
真喺要大叫一聲, 救命呀!!!








2 則留言:

  1. 國內普遍有錢哂,我去嘅地方,好多都唔多睇得吃我地,咪話有咩好服務囉!
    b&q係咪賣電器多㗎?

    回覆刪除
  2. 唔喺, 屋企嘅傢俱,廚櫃,廁所, 門板, 鎖, 屋企有嘅嘢佢都有, 除咗電器.

    回覆刪除