2012年4月9日 星期一

驚嚇

今日喺假期嘅最後一日,

我家一干人等全部去晒街.

咁,我自己無所事事, 搵個蕃薯

煲番碗糖水食先 ,睇吓電視咁.

嘩>.<一睇嚇壞人, 啲黑庶??!!!

啲內地買手喺農村同啲農民買庶,

呢頭買入嗰頭就即刻噴(咪鮮胺)

作用喺唔俾啲庶頭變紅或變黑,

唔喺保鮮架, 專家話會(食壞人架).

啲庶話運去浙江嗰邊喎,

唔知我哋呢邊有無問題呢??!!

咁仲飲唔飲庶汁好呢!!!!

我哋呢邊運送近啲,使唔使???

噴(咪鮮胺)呢!!!!!!

真喺要叫聲大佬呀,

拎啲良心出嚟啦, 唔該.


    

2 則留言:

  1. 蔗汁我唔敢飲好耐喇!街市有已削皮竹蔗都唔好買!我買有皮竹蔗,用百潔布慢慢擦乾淨先至煲湯

    回覆刪除
  2. 我啱啱睇到本書話啲庶表皮有蟲卵喎 ,要洗乾淨先好窄汁飲 .哎呀 ,我月頭先飲咗兩次呀 .下次唔飲嘞 .

    回覆刪除