2013年6月2日 星期日

寬條麵

早幾日下午,攪攪震再嚟做麵條 ,因無做麵機的關係,
用手切麵條所以有長,短,粗,幼,樣樣有,
故此唔靚仔喔,真失禮,he he.
我第一次用呢隻麵粉,煮熟食落口唔喺淋吱吱
都算唔錯,而且唔貴,買得過.
大家有興趣嘅不妨買嚟試吓.

2 則留言:

  1. 妳好叻,沒機器都可做麵條,-------香港這種大白菜有好多種,正面都是大白菜,反面間間舖賣的不一樣,所以不知那一種好,能否加一張反面照片,好比照去買。

    回覆刪除
  2. 喺咩,我都冇留意哦,唔講唔知添.我等陣去影.
    叻我冇份,我攪攪震咋,睇見啲高人做出嚟嘅食物好吸引,我又想學做咁囉.大家都可以架.
    [銀髮師奶回覆06/07/2013 17:24:20]真係唔該晒,昨晚深夜來訪,要求有欠思考,真是不好意思,------對呀每次上雜貨舖看到的麵粉,後面包裝的廠家,家家不同,而且沒有高筋的,好奇怪,-------我也做了包子,(有空到我那逛逛),那天也來學做做麵條。

    回覆刪除