2012年7月24日 星期二

肇慶. 佛山. 纯玩三天遊.

暑假到乜都唔使做, 最好就喺約埋啲良朋好友,
一齊玩.
今次揀咗去肇慶.住(星湖明珠酒店).
去佛山.住(皇冠假日酒店).三日兩亱.
呢個行程都算唔錯幾好玩.
第一日深圳9.30am出發,中午12點,
喺一間叫(假日豬肚包雞)飯店吃飯.
跟住坐一小時車程去星湖遊船河,
星湖遊半小時坐晒.
再坐車返酒店,分好房間後,等食自助晚餐,
無所事事可以喺酒店游水.
自助餐喺29樓旋轉餐廳,呢個旋轉喺咁以嫁咋,
郁吓左郁吓右咁就叫做轉過嘞.真攪笑.
食完我哋去行街,去咗沃爾瑪超市,
呢間賣嘅嘢好貴,我哋即刻轉移去大潤發超市,
呢間平啲,啱晒我.
大致上第一日食嘅,住嘅,都算唔錯,
我哋想歎下酒店見識吓咁啦.哈哈.
(中午飯餐) 
(自助晚餐)


(明珠酒店)

2 則留言:

  1. 係咪跟團去呀?都幾多野食喎~

    回覆刪除
  2. 喺呀.去見識下嘛,我唔想做大鄉里呀.

    回覆刪除